Confidentialitate

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE A ACTIVATORHUB


Dorim să fim complet transparenți în ceea ce privește motivul pentru care avem nevoie de datele personale pe care le solicităm atunci când lucrăm cu dvs. și cum le vom folosi. Luăm foarte în serios protecția confidențialității datelor dvs. și vom lua întotdeauna toate măsurile rezonabile în puterea noastră pentru a ne asigura că informațiile dvs. sunt în siguranță.

În această politică de confidențialitate, explicăm de ce și cum prelucrăm datele dvs. cu caracter personal.

Această politică de confidențialitate se aplică tuturor informațiilor cu caracter personal pe care le colectăm sau le prelucrăm.

„Informații cu caracter personal” sunt informații sau o combinație de informații care ar putea permite în mod rezonabil identificarea dumneavoastră.


1. CINE SUNTEM

Persoanele juridice care folosesc marca ActivatorHUB sunt SC New Moon Management SRL, cu sediul în Județul Ilfov, Sat Petrești, Comuna Corbeanca, Intrarea Matina nr.2F, C1, parter, camera 1, înscrisă în Registrul Comerțului cu numărul J23/2623/30.05.2017, Cod unic de înregistrare 37677180 si SC HANNYBUZZ SRL, cu sediul social în Bucuresti, str. Izbiceni nr.94, et.1, camera 2, Sector 1, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J40/13642/5.11.2015, CUI: 35205165,


2. DE CE COLECTĂM INFORMATII

În general, prelucrăm datele cu caracter personal pentru comunicarea produselor, serviciilor si ofertelor noastre speciale catre cei care si-au dat consimtamantul.

Nu furnizăm date cu caracter personal terților în scopuri comerciale.

Există multe situații în care putem colecta informații despre dvs. De exemplu, colectăm date când:

• Deveniți abonat al newsletter-ului ActivatorHUB

• Achizitionati un produs sau serviciu sub marca ActivatorHUB

• Participați la un eveniment sub marca ActivatorHUB

• Solicitați informații de la noi

• Solicitați un job sau o relație de consultanță cu noi

• Ne contactați sau interacționați cu noi în orice alt mod decât cele menționat mai sus


3. CE DATE COLECTĂM

Tipul și cantitatea datelor pe care le colectăm și modul în care le folosim depinde și este limitată la motivul pentru care le furnizați. Datele pe care le putem colecta din diferite tipuri de interacțiuni pot include, dar nu se limitează la:

• Numele, adresa de mail si numărul de telefon

• Informații financiare pe care ni le furnizați, cum ar fi numărul cărții de credit

• Informațiile pe care le introduceți pe site-urile noastre

• Orice alte detalii în care ne oferiți, inclusiv motivele pentru care ne-ați sprijinit sau observații


4. CUM COLECTĂM DATELE DESPRE DVS.

Utilizăm metode diferite pentru a colecta date de la și despre dvs., inclusiv prin:

Interacțiune directă

Obținem informații direct de la dvs., de exemplu atunci când vă abonați la newsletter sau când semnați un contract de colaborare.

Tehnologii și interacțiuni automate

Dacă introduceți datele dvs. într-unul dintre formularele noastre online și nu selectați „trimiteți”, vă putem contacta prin e-mail pentru a vedea dacă va putem ajuta cu orice probleme pe care le puteți întâmpina cu formularul sau site-urile noastre.

În mod similar, dacă primiți un e-mail, dacă îl deschideți, dacă nu-l deschideți, dacă selectați un link, când navigați pe site-ul nostru, colectăm aceste informații pentru a vedea care articole sunt populare și care nu sunt.

Rețele de socializare

Este posibil să obținem informațiile dvs. personale prin folosirea de rețele de socializare, cum ar fi Facebook, Twitter sau LinkedIn, în funcție de setările dvs. sau de politicile de confidențialitate ale acestor servicii. Pentru a vă schimba setările pentru aceste servicii, consultați politicile de confidențialitate care vă vor spune cum să faceți acest lucru.



5. PENTRU CE FOLOSIM DATELE

Folosim datele colectate pentru mai multe activități de prelucrare, printre care:

• Furnizarea de servicii, produse sau informații pe care le-ați solicitat

• Îndeplinirea obligațiilor care decurg din contractele încheiate între dvs. și noi

• Trimiterea comunicărilor personalizate și afișarea de notificări relevante pe care noi le considerăm interesante

• Pentru a vă trimite materiale de marketing

• Pentru a vă invita la evenimente


6. TEMEIUL JURIDIC PENTRU PRELUCRAREA DATELOR

Utilizarea de către noi a datelor cu caracter personal este în conformitate cu legea. Legea cere să procesăm datele numai dacă avem un temei juridic valabilă pentru a face acest lucru. Cel mai frecvent, vom folosi datele dvs. cu caracter personal în următoarele situații:

• Pentru execuția contractului pe care urmează să-l încheiem sau l-am încheiat, cum ar fi furnizarea serviciului pe care l-ați solicitat (de exemplu: actualizări legate de adopții sau reviste pentru membri, și pentru a vă contacta despre acestea pentru a administra cererea dvs.).

• Atunci când este necesar pentru interesele noastre legitime, iar interesele și drepturile fundamentale ale dvs. nu prevalează acestor interese (așa cum sunt descrise mai jos).

• În cazul în care trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.

• În general, nu ne bazăm pe consimțământ ca temei juridic pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal decât în legătură cu trimiterea de mesaje de e-mail sau de mesaje text despre comunicările de marketing direct despre strângerea de fonduri, campanii și evenimente.


Puteți să vă dezabonați în orice moment vezi MODIFICAREA MODULUI ÎN CARE VĂ CONTACTĂM pentru mai multe informații.

Deși nu cerem de obicei, există câteva situații în care v-am cerut în mod expres consimțământul de a primi de la noi apeluri telefonice, scrisori și/sau e-mailuri. Dacă v-ați dat acordul pentru ca noi să vă contactăm în aceste moduri, vom continua să o facem atâta timp cât nu ne spuneți că nu mai doriți.


7. PREFERINTE DE MARKETING

Vă înlesnim posibilitatea de a ne spune cum vreți să comunicăm, într-un mod care vă convine. Comunicările noastre au întrebări clare privind preferințele de marketing și includem informații despre cum să renunțați atunci când vă trimitem materiale de marketing sau de strângere de fonduri, ceea ce, în cazul e-mailurilor, se face prin intermediul unui link de dezabonare.

Vă puteți modifica oricând preferințele de marketing contactându-ne – vezi MODIFICAREA MODULUI ÎN CARE VĂ CONTACTĂM.

În cazul în care ne-ați furnizat anterior numărul dvs. de telefon, rețineți că putem utiliza numărul de telefon pentru a vă apela.

Puteți, bineînțeles, să vă schimbați preferințele în orice moment, după cum este detaliat mai sus.

Rețineți că modificarea preferințelor dvs. de marketing nu va afecta comunicările pe care vi le trimitem în cazul în care acest lucru constituie serviciul pe care l-ați solicitat – de exemplu, dacă v-ați înscris ca membru, iar apoi ne spuneți că nu doriți să primiți informații despre colectarea de fonduri, campanii și evenimente, veți primi totuși actualizările pentru membri.


8. CU CINE PARTAJĂM DATELE DVS.

8.a NU CU TERTI ÎN SCOPURI DE MARKETING. Nu vindem datele dvs. terților în scopuri de marketing.

8.b FURNIZORI DE SERVICII

Ca și în cazul altor organizații, noi nu desfășurăm noi înșine toate activitățile noastre de procesare și putem desemna furnizori pentru a efectua servicii în numele nostru (de exemplu, prelucrarea plăților). Pentru a face acest lucru, trebuie să partajăm datele dvs. cu caracter personal cu aceștia, astfel încât să poată furniza serviciile relevante pentru noi. În astfel de cazuri, ne asigurăm că avem un contract cu furnizorul și ca parte a acestuia, furnizorul se obligă să respecte securitatea datelor dvs. persona cu caracter personal și să le prelucreze în conformitate cu legea. Noi permitem furnizorilor să prelucreze datele dvs. doar în scopuri specifice și în conformitate cu instrucțiunile noastre.

Dacă doriți informații suplimentare despre furnizorii terți de servicii, vă rugăm să ne contactați.


9. RETELE DE SOCIALIZARE

În funcție de setările dvs. sau de politicile de confidențialitate pentru rețelele sociale și serviciile de mesagerie precum Facebook și Twitter, ne puteți da permisiunea de a accesa informații din acele conturi sau servicii. De exemplu, participăm ocazional la programul „Public Țintă ” al Facebook, care ne permite să afișăm anunțuri către susținătorii existenți sau potențiali prin intermediul Facebook.

Oferim informații personale cum ar fi adresa dvs. de e-mail către Facebook pentru a le permite să stabilească dacă sunteți titular de cont înregistrat pe Facebook. Anunțurile noastre pot apărea atunci când accesați Facebook și pagina dvs. Facebook. Datele dvs. sunt trimise într-un format criptat care este șters de Facebook dacă nu se potrivește cu un cont Facebook.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți pagina Facebook Business despre Public Țintă și Politica de date Facebook.


10. CUM ASIGURĂM SIGURANȚA DATELOR DVS.

Formularele noastre on-line sunt întotdeauna criptate și rețeaua noastră este protejată și monitorizată regulat.

Atunci când folosim companii externe pentru a colecta sau procesa date cu caracter personal în numele nostru, vom face o investigație corespunzătoare a acestor companii înainte de a colabora și vom încheia un contract care să stabilească așteptările și cerințele noastre, inclusiv referitoare la păstrarea și utilizarea datelor dvs. în siguranță.

În cazul în care v-am dat (sau ați ales) o parolă care vă permite să accesați anumite părți ale site-ului nostru, sunteți responsabil pentru păstrarea confidențialității acestei parole și vă rugăm să nu o partajați cu nimeni.


10. MENȚINEREA LA ZI A INFORMATIILOR DVS.

Apreciem mult dacă ne veți informa în cazul modificării datelor dvs. de contact sau a circumstanțelor.


11. CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS.

Vom păstra informațiile dvs. cu caracter personal doar atâta timp cât este necesar pentru scopul pentru care sunt colectate, care poate include scopul de a satisface orice cerințe legale, contabile sau de raportare. Dacă solicitați să nu mai trimitem materiale de marketing, vom păstra o evidență a detaliilor dvs. de contact și a informațiilor adecvate pentru a ne permite să ne conformăm solicitării dvs. de a nu mai fi contactați de noi.


12.a PĂSTRAREA DATELOR DVS.

Pentru a determina cât timp păstrăm datele dvs., analizăm categoria de date și motivul pentru care le-am colectat și procesat. Vedem dacă acest motiv este încă valabil și dacă sunteți un susținător activ sau nu. Considerăm că sunteți activ dacă ați deschis corespondența noastră și ați interacționat cu noi într-un fel, cum ar fi dacă ați inițiat o corespondență cu noi, v-ați înscris pentru o petiție, un buletin informativ sau ați participat la un eveniment oricând în ultimii doi ani.

Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele cu caracter personal, considerăm valoarea, natura și sensibilitatea datelor personale, riscul potențial de vătămare cauzat de utilizarea neautorizată sau divulgarea datelor dvs. personale, scopurile pentru care prelucrăm datele dvs. personale și putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace și cerințele legale aplicabile.

12.b CE SE ÎNTÂMPLĂ CÂND ANONIMIZĂM SAU ȘTERGEM DATELE DVS.

Când vă anonimizăm sau ștergem datele, ne vom asigura că nu mai este posibilă identificarea dvs.. Putem păstra date anonime pentru analiza viitoare a datelor statistice agregate, astfel încât să putem înțelege mai bine susținătorii noștri. Aceasta poate fi în scopuri de cercetare sau în scopuri statistice sau în orice alt scop și putem utiliza aceste informații pe o perioadă nelimitată fără a vă anunța în prealabil.


13. CUM PUTETI AFLA CE INFORMATII DETINEM DESPRE DVS.

Puteți cere detaliile informațiilor cu caracter personal pe care le deținem despre dvs..

Dacă doriți să vă accesați informațiile, contactați-ne la office@activatorhub.ro trimițând o descriere a informațiilor pe care doriți să le vedeți și dovada identității dvs..

Poate că trebuie să vă cerem informații suplimentare pentru a vă satisface solicitarea, cum ar fi confirmarea identității dvs. sau dacă există date specifice pe care le doriți sau dintr-o anumită perioadă de timp. Vă putem trimite un formular pentru a vă ajuta în acest sens.

Vă vom răspunde în maxim o lună de la cererea dvs. legitimă.


14. CE PUTETI FACE DACĂ NU DORITI SĂ COLECTĂM DATE DESPRE DVS.

Dacă nu doriți să avem detalii personale despre dvs., cel mai bine este să nu ni le furnizați. Dacă doriți să renunțăm la colectarea de informații despre dvs. sau la prelucrarea acelor informații, vă rugăm să ne anunțați contactându-ne la office@activatohub.ro


15. DREPTURILE DVS.

În conformitate cu legile privind protecția datelor, aveți anumite drepturi asupra datelor dvs. cu caracter personal. Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați la: office@activatorhub.ro

Avați următoarele drepturi referitoare la datele dvs. cu caracter personal:

DREPTUL DE ACCES

Aveți dreptul de a solicita accesul la datele dvs., cunoscut sub numele de „cerere de acces a persoanei vizate”. Aceasta vă permite să primiți o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem despre dvs.

DREPTUL LA RECTIFICARE

Puteți solicita să corectăm datele cu caracter personal pe care le deținem. Aceasta vă permite să corectați datele incomplete sau inexacte pe care le deținem despre dvs.

DREPTUL LA ȘTERGEREA DATELOR

Aveți dreptul să ne cereți să ștergem datele dvs. în anumite circumstanțe. Rețineți, totuși, că este posibil să existe circumstanțe în care deși ne cereți să ștergem datele dvs. personale, suntem obligați din punct de vedere legal sau avem dreptul să le păstrăm.

DREPTUL LA OPOZIȚIE ȘI DREPTUL LA RESTRICȚIONAREA PRELUCRĂRII

În cazul în care prelucrăm datele dvs. în condiții de interes legitim, atunci puteți să vă opuneți față de această prelucrare sau să solicitați ca prelucrarea să fie restricționată, dacă există vreo situație specială care vă face să vă opuneți prelucrării bazate pe acest temei, dacă credeți că vă încalcă drepturile și libertățile dvs. fundamentale.

Rețineți că pot exista circumstanțe în care deși vă opuneți sau ne cereți să restricționăm prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, suntem obligați din punct de vedere legal sau avem dreptul să continuăm să prelucrăm datele dvs. și/sau să refuzăm solicitarea dvs. În unele cazuri, putem demonstra că avem un motiv legitim pentru a vă prelucra informațiile care prevalează drepturilor și libertăților dvs..

RETRAGEREA CONSIMȚĂMÂNTULUI

În cazul în care v-am cerut consimțământul de a procesa datele dvs., puteți să retrageți acest consimțământ în orice moment, contactând-ne la office@activatorhub.ro sau la detaliile de contact specifice furnizate dvs. atunci când am obținut consimțământul dvs. Vă rugăm să rețineți, totuși, că vom avea în continuare dreptul de a procesa datele dvs. personale dacă avem un alt temei legitim (altul decât consimțământul) pentru a face acest lucru.


16. MODIFICĂRI ALE ACESTEI POLITICI

Această politică a fost actualizată în februarie 2022.

Putem modifica sau actualiza această politică în orice moment pentru a lua în considerare orice modificare a legislației privind protecția datelor sau a altor legi. Când se fac actualizări ale politicii, acestea vor fi publicate pe această pagină, așa că vă rugăm să verificați aici în mod regulat.


17. DATE DE CONTACT

Dacă aveți întrebări, contactați-ne la: office@activatorhub.ro